Welkom bij Skeelervereniging Surhuisterveen

Wij zijn een kleine vereniging voor jong en oud, waar het plezier voorop staat!

Veel mensen denken bij skeeleren of skaten aan skeelers/skates buiten actief bezig zijn, een tochtje maken of spelen op skeelers. Maar skeeleren is zoveel meer. Skeeleren is ook een sport met veel verschillende onderdelen: alleen of in een team, op tijd, op punten of wie is het snelst. Onze skeelerbaan is een veilige plek om te leren skeeleren voor kinderen en volwassenen.

Het doel van onze vereniging is om de skeelersport bij de inwoners van Surhuisterveen en omstreken onder de aandacht te brengen en belangstellenden op een verantwoorde manier met het skeeleren in contact te brengen.

De beste manier om met onze sport en de club kennis te maken is gewoon eens langs te komen.

Voor het volgen van een proefles of bij overige vragen kunt u contact met ons opnemen via info@skeelerverenigingsurhuisterveen.nl

Een groepsfoto met de jeugdleden 2021 en 2 van onze sponsoren. Aan de rechterkant Linda Westerhof van Haarsalon Linda en aan de linkerkant Jarno Steringa van Mear Enerzjy. Zij hebben samen met de AVEK en Schotsehooglanders ervoor gezorgd dat er nieuwe skeelerpakjes en jasjes aangeschaft konden worden.

www.haarsalonlinda.nl   www.mearenerzjy.nl  www.avek.nl  www.schotsehooglanders.nl

Lid worden??

Voordat u/jij lid wordt is het mogelijk om een aantal keren een proefles te volgen.

Klik hier voor meer informatie over het lidmaatschap.